tıp ogrencısı kardesım bana hastalıgı tanımlarmısın hatta kitaptan ss alıp alıntıalrmısın herkes öğrenmiş olur hastalık tanımını

bana bir tarafından konusma kacıncı sınıfsın sen ? sırf laf olsun torba dolsun dıye konusuyorsun neresı yalan neresı yanlıs neresı taraflı oldugu göstersene . ve okudugunu da anlamadan direk muhalefet olacam dıye atlama ben psikolojıyıde psikyatriyide ve genellersek tıp alemenin herhangi bir dernek örgüt kuruluş aklına ne gelecekse taraf olmasına zaten karsıyım nasıl bu iki terimi siyasete bağladıgımı dile getiriyorsun . ve kimin hangi tarafa yöneldigini kimseyi zaten ilgilendirmez ve ben zaten o konuda kimseyi küçük gormedim hor gormedım sadece senınde okudugun derslerdeki hastalık tanımına gore hastalıktır dedim bu tur durumların hormonal veya psikolıjık hastalık kaynaklı oldugunu dile getirdim ve isteyen tedavi olur isteyen tedavi olmaz dedim ve son zamanlarda lgbt taraf olmayan ülke nufusunu anormal lgbt nın de normal olarak gösterilmeye çalısıldıgını . ve daha ergenliğe yeni girmiş veya girmemiş kısacası daha ureme organını yenı yenı tanımaya başlamıs çocuklarınında merak ve dikkat çekmelerine sebep olan sosyal medya vs gibi ortamlar etkiliyor . sana zamanımı ayırıp tekrar tekrar yazdım umarım bu sefer benı anlarsın
Siz nerenizden konuşuyorsanız ben de aynı yerden konuşuyorum, emin olabilirsiniz. Özür dilerim,, onca karakter kullanmışsınız ama ben sadece BOOŞ yazısını görüyorum. İyi akşamlar.