"1 Ocak 1993 tarihinde Dünya Sağlık Örgütü (WHO) eşcinselliği "Uluslararası Hastalıklar Sınıflandırması"ndan çıkarmıştır. ICD-10 maddesi "cinsel yönelim, tek başına, bir rahatsızlık/hastalık olarak kabul edilemez" şeklindedir."
dunya saglık örgütünün obejktifliği kalmadığını tum tıb alemi bilir hocam malesef diğer örgütler gibi taraflı malesef lgbt lobisinin baskısı ıle alınan bır karar