erkek fizyolojisi bellidir kadın fizyolojisi bellidir . fizyolojik ruhsal ve anatomik hertürlü bozukluğa hastalık denilir . gidip tarafsız psikyatrise veya tıb camiasından birine sorararsanız hastalık derler . ister tedavi olur veya olmaz kendi tercihi lakin son zamanlarda olduğu gibi reklam yaparcasına topluma normalmıs sekilde aşılanmaya çalışılıyor o kadar insan anormalmişte sadace lgbt destekleyen kendını o gurupta gorenler normalmiş gibi . daha fizyolojik özelliginin farkına varmayan o kadar cocuklar var ki sosyal medyalarda görüp özenenip . bazı arkadaslar kime ne demişler kim kimi seviyor falan diye mesele sevmek degil mesele hormonal bozukluk pskiolojik ruhsal bozukluk . seri katiller . işkence severler şiddet severler oyle cok sayamadıgım hastalıklı insanlarda var onlarada bizene diyelim bu hastalıklara sahip insanlarda bu tür seyleri seviyor diye . .
"1 Ocak 1993 tarihinde Dünya Sağlık Örgütü (WHO) eşcinselliği "Uluslararası Hastalıklar Sınıflandırması"ndan çıkarmıştır. ICD-10 maddesi "cinsel yönelim, tek başına, bir rahatsızlık/hastalık olarak kabul edilemez" şeklindedir."