vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
erkek fizyolojisi bellidir kadın fizyolojisi bellidir . fizyolojik ruhsal ve anatomik hertürlü bozukluğa hastalık denilir . gidip tarafsız psikyatrise veya tıb camiasından birine sorararsanız hastalık derler . ister tedavi olur veya olmaz kendi tercihi lakin son zamanlarda olduğu gibi reklam yaparcasına topluma normalmıs sekilde aşılanmaya çalışılıyor o kadar insan anormalmişte sadace lgbt destekleyen kendını o gurupta gorenler normalmiş gibi . daha fizyolojik özelliginin farkına varmayan o kadar cocuklar var ki sosyal medyalarda görüp özenenip . bazı arkadaslar kime ne demişler kim kimi seviyor falan diye mesele sevmek degil mesele hormonal bozukluk pskiolojik ruhsal bozukluk . seri katiller . işkence severler şiddet severler oyle cok sayamadıgım hastalıklı insanlarda var onlarada bizene diyelim bu hastalıklara sahip insanlarda bu tür seyleri seviyor diye . .
Eşcinsellik normal zaten. sayın profesör iki erkek aslanın çiftleşmesine bir açıklamanız var mı ? kimse birine özenip eşcinsel olmaz ve dahası kimse öteki olmayı tercih etmez. bu bir hastalık değildir hep vardı ve hep olacak beğenin yada beğenmeyin bir önemi yok. kendi cinsi ile çiftleşen hayvanlar var içgüdüleriyle hareket eden canlılar da mı tercih etti ? desteklemek zorunda değilsiniz hatta nefret de edebilirsiniz ama insanları rencide etmeye hakkınız yok. nefretinizi içinizden edin