• 20-07-2021, 21:24:27
    #10
    Growth Manager
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    annenin babanın üstüne şirket açarsın hocam bir daha düşün ayrıca ortak olabiliyorsunuz
    ben birinin üstünden iş yapmam hocam
  • 20-07-2021, 21:24:28
    #11
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam oralarda 160 saat çalışılmaz ama genelde herkes şöyle diyor "Devlete bi geçelimde rahatlarız" bu rahatlamak ne oluyor
    Koşulları bilemem tabi zorluklarına istinaden söyledim

    Garanti iş garanti maaş gözüyle bakılıyor + olarak yan haklar göze alınırsa cazibeli gibi
  • 20-07-2021, 21:25:33
    #12
    Ben anlamadım, Kadro mu var yoksa muhabbet mi ediyoruz?
  • 20-07-2021, 21:25:50
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır istemem

    devlete girince ticaret yapamıyorsun
    Bakanlar içinde geçerli mi aynı şartlar
  • 20-07-2021, 21:26:45
    #14
    Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben anlamadım, Kadro mu var yoksa muhabbet mi ediyoruz?
    maksat muhabbet olsun hocam genel olarak memurluğa bir istek var mı diye bakmak istedim
  • 20-07-2021, 21:27:04
    #15
    Devletteyken ek gelir elde edilmiyor galiba. Mesela öğretmenler özel ders vermesi yasak aynanda hem dershane hem okulda çalışamıyorlar diye biliyorum. Ne kadar doğru bilmiyorum tabi. Kendini geliştirmeyi engeller bu da bu yüzden sıkıntılı
  • 20-07-2021, 21:27:39
    #16
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maksat muhabbet olsun hocam genel olarak memurluğa bir istek var mı diye bakmak istedim
    haa, 1 Yıldır katiplik kovalıyorum. Adam öldürmeye hazırım.
  • 20-07-2021, 21:28:49
    #17
    Platin üye
    Günde 5.3 saat kim çalışmışta biz çalışacağız

    Edit : Hafta sonu yatış olunca 7.3 saat oluyor. Yine çok az.
  • 20-07-2021, 21:29:00
    #18
    Devlet garanti olduğu için o şekilde düşünüyorlar. Şu devride haksız sayılmazlar. Çünkü kriz olur işten çıkarılırsın. Anlaşamazsın işten çıkarılırsın. Birde mobbing olayları bir nebze daha iyi devlette. Ayrıca aldığın para ve iş belli. Özeli konuşursak; Kız arkadaşım anestezi teknikeri özelde işe girse çoğu yerde hemşirelik vs. yaptırırlar. Kendi işini bile yapman zor.