Devlet garanti olduğu için o şekilde düşünüyorlar. Şu devride haksız sayılmazlar. Çünkü kriz olur işten çıkarılırsın. Anlaşamazsın işten çıkarılırsın. Birde mobbing olayları bir nebze daha iyi devlette. Ayrıca aldığın para ve iş belli. Özeli konuşursak; Kız arkadaşım anestezi teknikeri özelde işe girse çoğu yerde hemşirelik vs. yaptırırlar. Kendi işini bile yapman zor.