Devletteyken ek gelir elde edilmiyor galiba. Mesela öğretmenler özel ders vermesi yasak aynanda hem dershane hem okulda çalışamıyorlar diye biliyorum. Ne kadar doğru bilmiyorum tabi. Kendini geliştirmeyi engeller bu da bu yüzden sıkıntılı