hocam oralarda 160 saat çalışılmaz ama genelde herkes şöyle diyor "Devlete bi geçelimde rahatlarız" bu rahatlamak ne oluyor
Koşulları bilemem tabi zorluklarına istinaden söyledim
Garanti iş garanti maaş gözüyle bakılıyor + olarak yan haklar göze alınırsa cazibeli gibi