Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam oralarda 160 saat çalışılmaz ama genelde herkes şöyle diyor "Devlete bi geçelimde rahatlarız" bu rahatlamak ne oluyor
Koşulları bilemem tabi zorluklarına istinaden söyledim

Garanti iş garanti maaş gözüyle bakılıyor + olarak yan haklar göze alınırsa cazibeli gibi