Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben anlamadım, Kadro mu var yoksa muhabbet mi ediyoruz?
maksat muhabbet olsun hocam genel olarak memurluğa bir istek var mı diye bakmak istedim