• 20-07-2021, 21:59:39
    #28
    özelde köpek gibi çalştırıyorlar. (12 saat mesai + izin günün belli değil son dk ayarlanıyor her şey. önceden pek fazla plan yapamıyorsun)

    Küçük şehire gider 2-3 yıl para biriktiririm sonra İstanbul'a dönerim.
  • 20-07-2021, 21:59:45
    #29
    Memurluk yapacağınız yere göre değişir bu durum. Yol yemek tüm haklarınızı eksiksiz alırsınız kısmı yok açıkçası. Yeni yeni bazı yerlerde yol parası veriliyor, yemek kuruma bağlı ama genelde cepten gider. İş yerine alınan su dahil cebinizden gidebilir. Rahat memurluk olarak adlandırılan yerlerden birinde değilseniz 40 saat olayını unutun. Böyle bir yer için imkanınınız varsa çokta güzel yapılır. Fazla mesai olayında da Cumhurbaşkanlığı tasarruf kararı gereğince çoğu yerlerde fazla mesai ücretleri kalktı, ama işleri yetiştirmek için fazla mesaiye kalın diye üst taraftan baskı asla kalkmaz. Bu kişi şunun tanıdığı, bu iş için falanca aradı hemen yap tarzı baskıları seviyorsanız yapılır
  • 20-07-2021, 22:17:42
    #30
    Ben istemem. Memur zihniyetini sevmiyorum.
  • 20-07-2021, 22:28:41
    #31
    Teskiye torpille girip 24 saat çalışıp 3 gün yatan bir tanıdığım var, 7000tl maaş alıyor.
  • 20-07-2021, 22:50:53
    #32
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teskiye torpille girip 24 saat çalışıp 3 gün yatan bir tanıdığım var, 7000tl maaş alıyor.
    Zaten 24 saat çalışıp, 3 gün yatan az çalışmış olmuyor. Aylık hak edişi aynı saate geliyor.

    Kamudayım bende; kamu her zaman iyidir. Pandemi de özel sektörün dipsiz kuyuluğunu gördük maalesef.
    Memur zihniyeti, tamamen insanda bitiyor.
    Ek iş yapıyorum. Düşünüyorum asli işim ek işim olsaydı, bu kadar disiplinde çalışmazdım kendimi tanıyorum
  • 20-07-2021, 22:53:08
    #33
    İtfaiyeye girerseniz yaşadınız.
  • 20-07-2021, 22:57:26
    #34
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtfaiyeye girerseniz yaşadınız.

    https://www.youtube.com/watch?v=NuVKfpSQDc8


    Şaban abi, borudan kayalım mı?
  • 20-07-2021, 23:15:16
    #35
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teskiye torpille girip 24 saat çalışıp 3 gün yatan bir tanıdığım var, 7000tl maaş alıyor.
    Torpille alınan maaştan fayda görüyor mu mutlu mu acaba
  • 20-07-2021, 23:26:51
    #36
    iş - proje yapabilme yeteneğiniz varsa devletten uzak durun.

    Devlette dairelerinde iş yapanı öperler, hayal satanlar ve yalakalık yapanlar çok değerlidir.

    Mobbingin alası devlette şuan. Üst amirinize itaat etmediğinizde şutlanırsınız saçma sapan bir yere. Mesleğinize göre iş vermiyorlar. Dayınız varsa hiç anlamadığınız işin genel müdürü olabilirsiniz. Dayınız yoksa ülkenin en iyi iş bileni de olsanız en alt kademede yıllarca kalırsınız.

    Memur maaşı ne zengin eder ne aç bırakır. Ortalama memur maaşı ile ev - araba sahip olmanız çok zor artık. Ama ayın 15 inde maaşınız yattığı için kriz zamanlarında ev sahipleri tarafından el üstünde tutulursunuz.