t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teskiye torpille girip 24 saat çalışıp 3 gün yatan bir tanıdığım var, 7000tl maaş alıyor.
Torpille alınan maaştan fayda görüyor mu mutlu mu acaba