t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teskiye torpille girip 24 saat çalışıp 3 gün yatan bir tanıdığım var, 7000tl maaş alıyor.
Zaten 24 saat çalışıp, 3 gün yatan az çalışmış olmuyor. Aylık hak edişi aynı saate geliyor.

Kamudayım bende; kamu her zaman iyidir. Pandemi de özel sektörün dipsiz kuyuluğunu gördük maalesef.
Memur zihniyeti, tamamen insanda bitiyor.
Ek iş yapıyorum. Düşünüyorum asli işim ek işim olsaydı, bu kadar disiplinde çalışmazdım kendimi tanıyorum