Memurluk yapacağınız yere göre değişir bu durum. Yol yemek tüm haklarınızı eksiksiz alırsınız kısmı yok açıkçası. Yeni yeni bazı yerlerde yol parası veriliyor, yemek kuruma bağlı ama genelde cepten gider. İş yerine alınan su dahil cebinizden gidebilir. Rahat memurluk olarak adlandırılan yerlerden birinde değilseniz 40 saat olayını unutun. Böyle bir yer için imkanınınız varsa çokta güzel yapılır. Fazla mesai olayında da Cumhurbaşkanlığı tasarruf kararı gereğince çoğu yerlerde fazla mesai ücretleri kalktı, ama işleri yetiştirmek için fazla mesaiye kalın diye üst taraftan baskı asla kalkmaz. Bu kişi şunun tanıdığı, bu iş için falanca aradı hemen yap tarzı baskıları seviyorsanız yapılır