SAMATO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Devlete kapak atmak ister misiniz
55
●2.227
- 20-07-2021, 23:36:11kaynak farklı dediğiniz gibi 17 kelime yazan biri mülakata bile giremez ama zabıt katipliğinin sınavına giren bir çok kişinin torpil döndüğüne dair net tecrübesi bu şekildeeooonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumda örnek gösterdiğim bireyin linkini bulamadım 2018 asıllı bir haberdi
eğer ben bu durumu öğrenmemiş olsaydım zabıt katipliğine başvurmak için sınava çalışıyor olurdum onun yerine en doğru olan icra noter katipliğine bakmak oldu - 20-07-2021, 23:50:51Bence ülkede memur olacak bir kaç kesim var zira devletin tüm yükü onların sırtında devleti ayakta tutan onlar adamlar gerçekten yoruluyor,birde ömürleri yatış olan kesim var ve büyük çoğunluk bu kesim ve bunların maaşları ödenecek diye halk ağır verğilerden kafasını çeviremiyor bunu ben söylemiyorum memur tanıdıklarım söylüyor memurluktaki bu haksızlık giderilirse memurluk iyi olabilir .
- 20-07-2021, 23:53:3724 saat full mesai, 9 saati aktif görev. Acil durumlarda bölge içinde max. 12 dakika, evden max. 30 dk. içinde saat farketmeksinizin ani müdahale talebine hazır durumda bulunma şartı.
Ha tabi artıları da var, adrenalin

Yani 657 her durumda geçerli değil
Zaten benimki 657'de değil ama devlet sonuçta. Özlük hakları ve maaş konusunda kimse devletin eline su dökemez sanırım ama özel sektör gelişim açısından daha mantıklı geliyor bana. Fakat doğru, vizyonlu, ilerici, insan olmayı becerebilmiş yöneticierle ya da çalışanlar ile çalışma söz konusu olduğunda devlet ya da özel sektör fark etmiyor. Asıl kapak atılması gereken yerler bu insanların olduğu yerler olmalı.
- 21-07-2021, 00:08:27kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok iyi içerik yazarsın kaan sen yazma kabiliyetin var
.
- 21-07-2021, 00:23:36Eyvallah hocam güzel düşüncen için. Belki içerik yazarlığı yapabilirim yakındaexcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2021, 00:27:10Yaparsan haber ver çalışalım beraberkaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.
- 21-07-2021, 00:40:34Gece uyuyor desem peki yani çalışma falan yokAbdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten benimki 657'de değil ama devlet sonuçta. Özlük hakları ve maaş konusunda kimse devletin eline su dökemez sanırım ama özel sektör gelişim açısından daha mantıklı geliyor bana. Fakat doğru, vizyonlu, ilerici, insan olmayı becerebilmiş yöneticierle ya da çalışanlar ile çalışma söz konusu olduğunda devlet ya da özel sektör fark etmiyor. Asıl kapak atılması gereken yerler bu insanların olduğu yerler olmalı.
.
.