Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten 24 saat çalışıp, 3 gün yatan az çalışmış olmuyor. Aylık hak edişi aynı saate geliyor.

Kamudayım bende; kamu her zaman iyidir. Pandemi de özel sektörün dipsiz kuyuluğunu gördük maalesef.
Memur zihniyeti, tamamen insanda bitiyor.
Ek iş yapıyorum. Düşünüyorum asli işim ek işim olsaydı, bu kadar disiplinde çalışmazdım kendimi tanıyorum
Gece uyuyor desem peki yani çalışma falan yok