Bence ülkede memur olacak bir kaç kesim var zira devletin tüm yükü onların sırtında devleti ayakta tutan onlar adamlar gerçekten yoruluyor,birde ömürleri yatış olan kesim var ve büyük çoğunluk bu kesim ve bunların maaşları ödenecek diye halk ağır verğilerden kafasını çeviremiyor bunu ben söylemiyorum memur tanıdıklarım söylüyor memurluktaki bu haksızlık giderilirse memurluk iyi olabilir .