Devlete kapak atmak ister misiniz
55
●2.227
- 21-07-2021, 01:08:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.infaz koruma memuru olacaksam istemem
- 21-07-2021, 01:10:13Torpil yapıp alacak bir tanıdık varsa neden olmasın hocam. Aksi halde pek çalışabileceğimi(İşe alınacağımı) sanmıyorum.
- 21-07-2021, 23:36:29Hocam anlattığıniz kadar zor ama inşallah polis olurumkaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2021, 23:43:47Geçenler de 200 Kişilik İstanbul Büyükşehir Zabıta kadrosu için 37 Bin başvuru olmuştu. Yani alım sayısının nerdeyse 200 katı
Sorarsan istemezlerde bu başvuranlar kimler o zaman, yine benim de başvurduğum ve kpss-klavye aşamalarını geçtiğim 19 Kişilik zabıt katibi kadrosu için 1000'e yakın başvuru oldu. 500 kişi falan KPSS puanı yetmediği için elendi. 443 kişi klavye sınavından elendi. 57 Kişi de mülakata kaldık. Olumlu Olması için her gece dua ediyoruz, nasip bakalım..
- 21-07-2021, 23:53:14Torpilsiz atanmak çok zor.paskevich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2021, 00:11:523 yıldır zabıt katibi olarak görev yapıyorum, ilçe adliyesinde görev yapıyorum, kendi durumumu anlatayım biraz
Türkiyede eşi benzeri yoktur sanırım aynı anda 5 mahkemeye bakıyorum. Dosya sayım az ancak çeşitlilik çok fazla
Şuan 450 dosyam var. Toplam adliyede mahkeme kaleminde 2 katip olarak görev yapıyoruz. Her hafta 1 kişi 7 gün boyunca nöbet tutuyor, Yani 1 hafta nöbet 1 hafta nöbetsiz çalışma yapıyoruz, adliyede yatıp kalkmıyoruz ancak bir mangala bile gidemiyoruz, yakalama gelir, sevk gelir, ifade alınması gerekir, şüpheli ölüm olur ölü muayene gidilir, hemen adliyeye geçiyoruz. yani 8-5 mesai bizde yok
sabah 8 de başlıyoruz doğru ancak akşam 7 den önce çıkamıyoruz, 2018 den beri dini bayramların hepsinde ben nöbetçi oldum, hala nöbetçiyim, akrabalar unuttu beni artık
1 yıl mübaşirsiz çalıştığım zamanlarda oldu mesaiden çıkıp eve gidip yemek yiyip gece 9 da adliyeye gidip 12'ye kadar evrak taktığım zamanlarda oldu, duruşma sırasında hem yazıp hem de dışarı çıkıp tarafları bağırdığım da oldu, yani bazı kurumlarda memurluk rahatken bazı kurumlarda çok yoğun geçiyor, halimize şükür yine 4200 olan maaşımız 4500 tl oldu bu ay itibariyle
Çalışmak, kölelikten beter olabilir. Artık pek çok çalışan kölelerden beter durumda.( Mustafa Ali'nin görüşüdür).