• 22-07-2021, 00:18:51
    #55
    Devlet alım yapmıyor ki bu neyin konusu öğretmenler zar zor 20 bin atama aldı yetersiz , sağlık bakanlığı 7.ayı tamamladık alım yapmadı , merkezi alım yapıldı geçen gün verilen toplam kadro 1027 kişi
  • 22-07-2021, 15:38:41
    #56
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye de çalışanın haklarını en iyi veren sektör yine Kamu sektörü. Özel sektörde çalışanın hakkını alması, ülkemizde maalesef mümkün değil. Bu alanda kafa yoran, dirsek çürüten ve beyin cimnastiği yapan siyasi irade de ne yazık ki mevcut değil. Hal böyle olunca

    a) Ya kaderine küsüp kendi başına çalışan ve zor geçinen biri olarak hayata devam etmek
    b) Ya legal ya da illegal yollardan ülkeyi terkederek hayatını başka ülke de kazanmak
    c) Ya Kamuya girmek için olağan üstü çalışmak ve girerek istikrarlı bir gelire kavuşmak
    d) Kendi işini yaparak ülkede mevcut ucuz işgücünden bolca istifade ederek milleti sömürüp göbeği şişirmek
    e) Ya da kıyıda köşede unutulup, ALLAH korusun sefil ve zelil olmak.

    Diğer seçenekler de vardır elbette ... (ALLAH KİMSEYİ KİMSEYE MUHTAÇ ETMESİN)