Devlete kapak atmak ister misiniz
55
●2.227
- 22-07-2021, 15:38:41Üyeliği durdurulduTürkiye de çalışanın haklarını en iyi veren sektör yine Kamu sektörü. Özel sektörde çalışanın hakkını alması, ülkemizde maalesef mümkün değil. Bu alanda kafa yoran, dirsek çürüten ve beyin cimnastiği yapan siyasi irade de ne yazık ki mevcut değil. Hal böyle olunca
a) Ya kaderine küsüp kendi başına çalışan ve zor geçinen biri olarak hayata devam etmek
b) Ya legal ya da illegal yollardan ülkeyi terkederek hayatını başka ülke de kazanmak
c) Ya Kamuya girmek için olağan üstü çalışmak ve girerek istikrarlı bir gelire kavuşmak
d) Kendi işini yaparak ülkede mevcut ucuz işgücünden bolca istifade ederek milleti sömürüp göbeği şişirmek
e) Ya da kıyıda köşede unutulup, ALLAH korusun sefil ve zelil olmak.
Diğer seçenekler de vardır elbette ... (ALLAH KİMSEYİ KİMSEYE MUHTAÇ ETMESİN)