24 saat full mesai, 9 saati aktif görev. Acil durumlarda bölge içinde max. 12 dakika, evden max. 30 dk. içinde saat farketmeksinizin ani müdahale talebine hazır durumda bulunma şartı.
Ha tabi artıları da var, adrenalin
Yani 657 her durumda geçerli değil

Zaten benimki 657'de değil ama devlet sonuçta. Özlük hakları ve maaş konusunda kimse devletin eline su dökemez sanırım ama özel sektör gelişim açısından daha mantıklı geliyor bana. Fakat doğru, vizyonlu, ilerici, insan olmayı becerebilmiş yöneticierle ya da çalışanlar ile çalışma söz konusu olduğunda devlet ya da özel sektör fark etmiyor. Asıl kapak atılması gereken yerler bu insanların olduğu yerler olmalı.