• 22-06-2021, 14:22:45
    #10
    Bizim kira ev almak için para biriktirmeye çalışıyorum ama uzun sürecek 5 - 6 yıl gibi işsizim şu an bakalım ne olcak
  • 22-06-2021, 14:22:51
    #11
    TheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzde 10u bana yüzde 90i bankaya ait☺️
    kredi mi
  • 22-06-2021, 14:24:43
    #12
    bu saatten sonra ev almak mumkun deyıl
  • 22-06-2021, 14:24:46
    #13
    Vakıf kurarsan bağışların %30`unu vakıf giderleri olarak yasal dayanak gösterek kullanabilir veya vakıf mevduatuna ekleyebilirsiniz, 1Tl`den 0.30TL, 100.000 TL`den 30.000TL güzel kar bırakır Abi, abla, kardeş, enişte, yenğe vs 7 kişi bir araya gelip önce dernek sonra vakıf kurarsınız. Sonra herbiriniz vakfın bir kademesinde çalışırsanız veya çalışır gösterirseniz, %30`luk kısmı güzelce kullanabilirsiz

    Not: Zamanında x çalışanları derneği kuracak olmuştuk, o vesileyle bu bilgilere sahip oldum. Bugün işletiş aynı mı bilmiyorum belki yönetmelik değişmiştir ama kabaca sistem bu şekilde.
  • 22-06-2021, 14:24:53
    #14
    WebAli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim kira ev almak için para biriktirmeye çalışıyorum ama uzun sürecek 5 - 6 yıl gibi işsizim şu an bakalım ne olcak
    inşallah bir an önce sana göre en uygun ve güzel bir iş bulursun
  • 22-06-2021, 14:26:08
    #15
    ModaMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyle diyorum bir şirket kursak bir iki tane de millet vekili brokrat bulup herşeyi şeffaf olacak şekilde bağış sistemine dayalı bir sistem kurulsa ve bu sistemin herkes tarafından şeffaş şekilde takip edilebilir bir web yazılımı üzerine döksek ( anlık bağış takibi gibi ) 1 TL YE İHİTYACI OLANA EV AL sloganı ile bunu gazete tv sahiplerine anlatsak onlarda ücretsiz reklamımızı yapsa, gelen bağışın 1 kuruşuna dokunmadan ihtiyacı olanlara ev alsak, tabi kampanyayı sağlam bir sistemde insanlara duyurmak ve inandırmak için profesyonel bir çalışma ile bu proje hayata geçse, eminim 1 tl atanda olur 100bin tl de ama tutarsa 1 yıl içinde belki 100binlerce insan ev sahibi olur, keşke bukadar güven duygusunu taşıyan bir toplum olsaydık, insanların artık okadar güven duygusu zedelenmişki babasına bile güvenen yok ve artık paraya öyle bir tapar hale gelmişiz ki bu sistemi bir kadro ile kursan içlerinden illa paraya tamah edip seni rezil edecek insanlar mutlaka çıkar.

    hayalim pozitif başladı ama insanlara bakınca hikayemi negatif bitirdim oturduğunuz ev kira mı ? yoksa daha mı şanslısınız ?
    Çok şükür bize ait, proje çok güzel benzerleri vardı hayata geçen, örneğin evlilik paketi adı altında evliler her ay düzenli olarak 5-10 tl atıyordu 1-2 ayda bir başvuran bekar gençlerin evlilik masraflarının bir kısmını karşılıyordu veya hine veriyordu. Tamamen hayır odaklıydı ama bu sistem hala var mı devam ediyor mu bilmiyorum. Bana da bir arkadaşım bahsetmişti.
  • 22-06-2021, 14:26:58
    #16
    OzzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vakıf kurarsan bağışların %30`unu vakıf giderleri olarak yasal dayanak gösterek kullanabilir veya vakıf mevduatuna ekleyebilirsiniz, 1Tl`den 0.30TL, 100.000 TL`den 30.000TL güzel kar bırakır Abi, abla, kardeş, enişte, yenğe vs 7 kişi bir araya gelip önce dernek sonra vakıf kurarsınız. Sonra herbiriniz vakfın bir kademesinde çalışırsanız veya çalışır gösterirseniz, %30`luk kısmı güzelce kullanabilirsiz

    Not: Zamanında x çalışanları derneği kuracak olmuştuk, o vesileyle bu bilgilere sahip oldum. Bugün işletiş aynı mı bilmiyorum belki yönetmelik değişmiştir ama kabaca sistem bu şekilde.
    anlattığın sistem belki olması gerekendir ama iş ticarete dökülürse haramzade oluruz finalde ben kar olmadan bu sistemi düşünmüştüm %30 luk kar payı işi olursa kardeş kardeşi vurur bu memlekette
  • 22-06-2021, 14:27:26
    #17
    ModaMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kredi mi
    Evet hocam☺️
  • 22-06-2021, 14:28:30
    #18
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şükür bize ait, proje çok güzel benzerleri vardı hayata geçen, örneğin evlilik paketi adı altında evliler her ay düzenli olarak 5-10 tl atıyordu 1-2 ayda bir başvuran bekar gençlerin evlilik masraflarının bir kısmını karşılıyordu veya hine veriyordu. Tamamen hayır odaklıydı ama bu sistem hala var mı devam ediyor mu bilmiyorum. Bana da bir arkadaşım bahsetmişti.
    biz vatandaşlar olarak bu tarz projeleri sürdürmemiz bir yerden sonra zorlaşıyor sanırım mutlaka devlet veya kurumların desteği olmalı keşke herkes bu işe ön ayak olup destek verse ülkede evsiz kalmaz