eviniz kira mı, size mi ait ?
58
●1.223
- 22-06-2021, 14:24:46Vakıf kurarsan bağışların %30`unu vakıf giderleri olarak yasal dayanak gösterek kullanabilir veya vakıf mevduatuna ekleyebilirsiniz, 1Tl`den 0.30TL, 100.000 TL`den 30.000TL güzel kar bırakır
Abi, abla, kardeş, enişte, yenğe vs 7 kişi bir araya gelip önce dernek sonra vakıf kurarsınız. Sonra herbiriniz vakfın bir kademesinde çalışırsanız veya çalışır gösterirseniz, %30`luk kısmı güzelce kullanabilirsiz 
Not: Zamanında x çalışanları derneği kuracak olmuştuk, o vesileyle bu bilgilere sahip oldum. Bugün işletiş aynı mı bilmiyorum belki yönetmelik değişmiştir ama kabaca sistem bu şekilde. - 22-06-2021, 14:24:53inşallah bir an önce sana göre en uygun ve güzel bir iş bulursunWebAli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2021, 14:26:08Çok şükür bize ait, proje çok güzel benzerleri vardı hayata geçen, örneğin evlilik paketi adı altında evliler her ay düzenli olarak 5-10 tl atıyordu 1-2 ayda bir başvuran bekar gençlerin evlilik masraflarının bir kısmını karşılıyordu veya hine veriyordu. Tamamen hayır odaklıydı ama bu sistem hala var mı devam ediyor mu bilmiyorum. Bana da bir arkadaşım bahsetmişti.ModaMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2021, 14:26:58anlattığın sistem belki olması gerekendir ama iş ticarete dökülürse haramzade oluruz finalde ben kar olmadan bu sistemi düşünmüştümOzzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%30 luk kar payı işi olursa kardeş kardeşi vurur bu memlekette
- 22-06-2021, 14:28:30biz vatandaşlar olarak bu tarz projeleri sürdürmemiz bir yerden sonra zorlaşıyor sanırım mutlaka devlet veya kurumların desteği olmalı keşke herkes bu işe ön ayak olup destek verse ülkede evsiz kalmazCherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
