• 22-06-2021, 19:43:26
    #46
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı benim kiracı...
    hahahah
  • 22-06-2021, 21:44:56
    #47
    şuanda oturduğumuz ev 2018 de bize aitti ama şuan evimizde kiracıyız. Banka kredileri vs yüzünden kaybettik çok şeyimizi. İş olmadı ödeyemedik vs.
  • 22-06-2021, 22:07:47
    #48
    Farklı bir şehir de kendi evimiz var, onun kirası ile şuan bulunduğumuz evde ki evin kirasını ödüyoruz
  • 22-06-2021, 22:10:25
    #49
    hem ev var, hem kira ödüyorum.
  • 22-06-2021, 22:28:27
    #50
    Kimse beni yanlış anlamasın lütfen, Annem ve babam ayrı, annemle yaşıyorum 8. sınıfı bitirdikten sonra çalışmaya başladım. 1 kız kardeşim var 2015 de evlendi 2010 da borca girerek ayda 1500tl senet yaparak ev aldık. 2020 temmuz ayında ise tazminatım ve biraz birikmişimizin üzerine teyzemden borç alarak İzmir den 1 ev daha aldık. Bütün bunları annem ve ben çalışarak yaptık yani özetle istedikten sonra yapılamayacak bir şeyin olduğuna inanmıyorum.
  • 22-06-2021, 22:40:16
    #51
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse beni yanlış anlamasın lütfen, Annem ve babam ayrı, annemle yaşıyorum 8. sınıfı bitirdikten sonra çalışmaya başladım. 1 kız kardeşim var 2015 de evlendi 2010 da borca girerek ayda 1500tl senet yaparak ev aldık. 2020 temmuz ayında ise tazminatım ve biraz birikmişimizin üzerine teyzemden borç alarak İzmir den 1 ev daha aldık. Bütün bunları annem ve ben çalışarak yaptık yani özetle istedikten sonra yapılamayacak bir şeyin olduğuna inanmıyorum.
    umarım hayatınız boyunca HEP MUTLU OLURSUNUZ
  • 22-06-2021, 22:41:18
    #52
    CasperTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuanda oturduğumuz ev 2018 de bize aitti ama şuan evimizde kiracıyız. Banka kredileri vs yüzünden kaybettik çok şeyimizi. İş olmadı ödeyemedik vs.
    zor bir durum gerçekten, peki yatırdığınız miktar ne oldu alabildiniz mi
  • 23-06-2021, 11:30:45
    #53
    Allah herkese daha çok versin sizler daha iyi villalarda yaşarsınız umarım
  • 23-06-2021, 12:32:49
    #54
    ModaMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyle diyorum bir şirket kursak bir iki tane de millet vekili brokrat bulup herşeyi şeffaf olacak şekilde bağış sistemine dayalı bir sistem kurulsa ve bu sistemin herkes tarafından şeffaş şekilde takip edilebilir bir web yazılımı üzerine döksek ( anlık bağış takibi gibi ) 1 TL YE İHİTYACI OLANA EV AL sloganı ile bunu gazete tv sahiplerine anlatsak onlarda ücretsiz reklamımızı yapsa, gelen bağışın 1 kuruşuna dokunmadan ihtiyacı olanlara ev alsak, tabi kampanyayı sağlam bir sistemde insanlara duyurmak ve inandırmak için profesyonel bir çalışma ile bu proje hayata geçse, eminim 1 tl atanda olur 100bin tl de ama tutarsa 1 yıl içinde belki 100binlerce insan ev sahibi olur, keşke bukadar güven duygusunu taşıyan bir toplum olsaydık, insanların artık okadar güven duygusu zedelenmişki babasına bile güvenen yok ve artık paraya öyle bir tapar hale gelmişiz ki bu sistemi bir kadro ile kursan içlerinden illa paraya tamah edip seni rezil edecek insanlar mutlaka çıkar.

    hayalim pozitif başladı ama insanlara bakınca hikayemi negatif bitirdim oturduğunuz ev kira mı ? yoksa daha mı şanslısınız ?
    tosuncuk anlatsa herkes inanır sonuçta fatihin istanbulu feth ettiği yaşta kendisi.