AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse beni yanlış anlamasın lütfen, Annem ve babam ayrı, annemle yaşıyorum 8. sınıfı bitirdikten sonra çalışmaya başladım. 1 kız kardeşim var 2015 de evlendi 2010 da borca girerek ayda 1500tl senet yaparak ev aldık. 2020 temmuz ayında ise tazminatım ve biraz birikmişimizin üzerine teyzemden borç alarak İzmir den 1 ev daha aldık. Bütün bunları annem ve ben çalışarak yaptık yani özetle istedikten sonra yapılamayacak bir şeyin olduğuna inanmıyorum.
umarım hayatınız boyunca HEP MUTLU OLURSUNUZ