• 22-06-2021, 14:17:45
    #1
    şöyle diyorum bir şirket kursak bir iki tane de millet vekili brokrat bulup herşeyi şeffaf olacak şekilde bağış sistemine dayalı bir sistem kurulsa ve bu sistemin herkes tarafından şeffaş şekilde takip edilebilir bir web yazılımı üzerine döksek ( anlık bağış takibi gibi ) 1 TL YE İHİTYACI OLANA EV AL sloganı ile bunu gazete tv sahiplerine anlatsak onlarda ücretsiz reklamımızı yapsa, gelen bağışın 1 kuruşuna dokunmadan ihtiyacı olanlara ev alsak, tabi kampanyayı sağlam bir sistemde insanlara duyurmak ve inandırmak için profesyonel bir çalışma ile bu proje hayata geçse, eminim 1 tl atanda olur 100bin tl de ama tutarsa 1 yıl içinde belki 100binlerce insan ev sahibi olur, keşke bukadar güven duygusunu taşıyan bir toplum olsaydık, insanların artık okadar güven duygusu zedelenmişki babasına bile güvenen yok ve artık paraya öyle bir tapar hale gelmişiz ki bu sistemi bir kadro ile kursan içlerinden illa paraya tamah edip seni rezil edecek insanlar mutlaka çıkar.

    hayalim pozitif başladı ama insanlara bakınca hikayemi negatif bitirdim oturduğunuz ev kira mı ? yoksa daha mı şanslısınız ?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 22-06-2021, 14:18:56
    #2
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Çok şükür kendime ait. Allah olmayana da versin.
  • 22-06-2021, 14:19:31
    #3
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şükür kendime ait. Allah olmayana da versin.
    amin rabbim kimseyi evsiz ve kirada brakmasın cidden zor
  • 22-06-2021, 14:21:14
    #4
    Ev varda inşaat hala 1 aya biticek bakalım umarım uniyi yakınlarda kazanırımda evimde otururum
  • 22-06-2021, 14:21:22
    #5
    ModaMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyle diyorum bir şirket kursak bir iki tane de millet vekili brokrat bulup herşeyi şeffaf olacak şekilde bağış sistemine dayalı bir sistem kurulsa ve bu sistemin herkes tarafından şeffaş şekilde takip edilebilir bir web yazılımı üzerine döksek ( anlık bağış takibi gibi ) 1 TL YE İHİTYACI OLANA EV AL sloganı ile bunu gazete tv sahiplerine anlatsak onlarda ücretsiz reklamımızı yapsa, gelen bağışın 1 kuruşuna dokunmadan ihtiyacı olanlara ev alsak, tabi kampanyayı sağlam bir sistemde insanlara duyurmak ve inandırmak için profesyonel bir çalışma ile bu proje hayata geçse, eminim 1 tl atanda olur 100bin tl de ama tutarsa 1 yıl içinde belki 100binlerce insan ev sahibi olur, keşke bukadar güven duygusunu taşıyan bir toplum olsaydık, insanların artık okadar güven duygusu zedelenmişki babasına bile güvenen yok ve artık paraya öyle bir tapar hale gelmişiz ki bu sistemi bir kadro ile kursan içlerinden illa paraya tamah edip seni rezil edecek insanlar mutlaka çıkar.

    hayalim pozitif başladı ama insanlara bakınca hikayemi negatif bitirdim oturduğunuz ev kira mı ? yoksa daha mı şanslısınız ?
    Çok şükür kendime ait.

    Bağışları Blockchain teknolojisini kullanarak yapılandırırsanız hem ses getirir hem de güven verir.
  • 22-06-2021, 14:21:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bize ait çok şükür. Allahtan 2 sene önce alabildik. Şimdi olsa hayatta alamazdık. fiyatlar 3 kat arttı.
  • 22-06-2021, 14:21:43
    #7
    Yüzde 10u bana yüzde 90i bankaya ait☺️
  • 22-06-2021, 14:21:50
    #8
    Bize ait değil ama kira da ödemiyoruz.
  • 22-06-2021, 14:22:29
    #9
    MBNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şükür kendime ait.

    Bağışları Blockchain teknolojisini kullanarak yapılandırırsanız hem ses getirir hem de güven verir.

    keşke yapabilsek o atılımı yapmak kadar güzel bir şey olmazdı sanırım benim için