ModaMarka adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eviniz kira mı, size mi ait ?
58
●1.223
- 22-06-2021, 14:29:58Sebep o`dur ki hiç vir vakıfa bağış yapmıyorum. Bağış ve zekat`larımı ihtiyacı olduğunu düşündüğüm/gördüğüm birine nakti olarak sağlıyorum. X vakfına vereceğin 100 TL`nin 30TL`si vakıfa kalıyor dolayısıyla ihtiyaç sahibi verdiğim bağışın %100`üne ulaşamıyor. Veyahut Tema vakfını örnek alırsak 10 fidan için 100TL gönderiyorum, 10 fidan dikiliyor ama 3 fidanlık para vakıf kasasında kalıyor. Neden kendim 13 fidan dikmeyeyim?
- 22-06-2021, 14:32:27işte benim bahsettiğim güven konusuda bu aslında bağıştan vakıf çalışanlarına 1 kuruş geçmeyecek belirli bir büyümeden sonra devletten maaş alıp bu vakfı devlet denetiminde ama devlet idarecilerinin etmesini engellemek yoksa paraya göz dikenler gelip çöreklenirOzzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2021, 14:33:15ev sahiplerinin aç gözlülüğüloxerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2021, 14:34:00Size kalan %30`luk kısmı da bağış olarak kullanabilirsiniz tabi.ModaMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2021, 14:35:02asgari ücretle ev almak sadece hayalWatere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%30 luk kar payı işi olursa kardeş kardeşi vurur bu memlekette