anlattığın sistem belki olması gerekendir ama iş ticarete dökülürse haramzade oluruz finalde ben kar olmadan bu sistemi düşünmüştüm

%30 luk kar payı işi olursa kardeş kardeşi vurur bu memlekette
Sebep o`dur ki hiç vir vakıfa bağış yapmıyorum. Bağış ve zekat`larımı ihtiyacı olduğunu düşündüğüm/gördüğüm birine nakti olarak sağlıyorum. X vakfına vereceğin 100 TL`nin 30TL`si vakıfa kalıyor dolayısıyla ihtiyaç sahibi verdiğim bağışın %100`üne ulaşamıyor. Veyahut Tema vakfını örnek alırsak 10 fidan için 100TL gönderiyorum, 10 fidan dikiliyor ama 3 fidanlık para vakıf kasasında kalıyor. Neden kendim 13 fidan dikmeyeyim?