OzzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sebep o`dur ki hiç vir vakıfa bağış yapmıyorum. Bağış ve zekat`larımı ihtiyacı olduğunu düşündüğüm/gördüğüm birine nakti olarak sağlıyorum. X vakfına vereceğin 100 TL`nin 30TL`si vakıfa kalıyor dolayısıyla ihtiyaç sahibi verdiğim bağışın %100`üne ulaşamıyor.
işte benim bahsettiğim güven konusuda bu aslında bağıştan vakıf çalışanlarına 1 kuruş geçmeyecek belirli bir büyümeden sonra devletten maaş alıp bu vakfı devlet denetiminde ama devlet idarecilerinin etmesini engellemek yoksa paraya göz dikenler gelip çöreklenir