• 22-06-2021, 14:29:58
    #19
    ModaMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlattığın sistem belki olması gerekendir ama iş ticarete dökülürse haramzade oluruz finalde ben kar olmadan bu sistemi düşünmüştüm %30 luk kar payı işi olursa kardeş kardeşi vurur bu memlekette
    Sebep o`dur ki hiç vir vakıfa bağış yapmıyorum. Bağış ve zekat`larımı ihtiyacı olduğunu düşündüğüm/gördüğüm birine nakti olarak sağlıyorum. X vakfına vereceğin 100 TL`nin 30TL`si vakıfa kalıyor dolayısıyla ihtiyaç sahibi verdiğim bağışın %100`üne ulaşamıyor. Veyahut Tema vakfını örnek alırsak 10 fidan için 100TL gönderiyorum, 10 fidan dikiliyor ama 3 fidanlık para vakıf kasasında kalıyor. Neden kendim 13 fidan dikmeyeyim?
  • 22-06-2021, 14:30:34
    #20
    Kiradayız yeni eve geçelim diyoruz en kötüsü 1200 istiyor
  • 22-06-2021, 14:32:04
    #21
    RX7
    Üyeliği durduruldu
    Maalesef kira.
  • 22-06-2021, 14:32:27
    #22
    OzzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sebep o`dur ki hiç vir vakıfa bağış yapmıyorum. Bağış ve zekat`larımı ihtiyacı olduğunu düşündüğüm/gördüğüm birine nakti olarak sağlıyorum. X vakfına vereceğin 100 TL`nin 30TL`si vakıfa kalıyor dolayısıyla ihtiyaç sahibi verdiğim bağışın %100`üne ulaşamıyor.
    işte benim bahsettiğim güven konusuda bu aslında bağıştan vakıf çalışanlarına 1 kuruş geçmeyecek belirli bir büyümeden sonra devletten maaş alıp bu vakfı devlet denetiminde ama devlet idarecilerinin etmesini engellemek yoksa paraya göz dikenler gelip çöreklenir
  • 22-06-2021, 14:33:15
    #23
    loxerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiradayız yeni eve geçelim diyoruz en kötüsü 1200 istiyor
    ev sahiplerinin aç gözlülüğü
  • 22-06-2021, 14:33:16
    #24
    kardesım ev almak hayal cunku nedenlerı
    aldıgın ev pahalı en az 500 bın sonra kredı cekıyorsun ev gelıyor sana 1,2 mılyona oda yetmıyor aylık odemesı 8000 tl
    buna guc mu dayanır adam odeyene kadar hayatı kayar
  • 22-06-2021, 14:34:00
    #25
    ModaMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte benim bahsettiğim güven konusuda bu aslında bağıştan vakıf çalışanlarına 1 kuruş geçmeyecek belirli bir büyümeden sonra devletten maaş alıp bu vakfı devlet denetiminde ama devlet idarecilerinin etmesini engellemek yoksa paraya göz dikenler gelip çöreklenir
    Size kalan %30`luk kısmı da bağış olarak kullanabilirsiniz tabi.
  • 22-06-2021, 14:35:02
    #26
    Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardesım ev almak hayal cunku nedenlerı
    aldıgın ev pahalı en az 500 bın sonra kredı cekıyorsun ev gelıyor sana 1,2 mılyona oda yetmıyor aylık odemesı 8000 tl
    buna guc mu dayanır adam odeyene kadar hayatı kayar
    asgari ücretle ev almak sadece hayal
  • 22-06-2021, 14:36:15
    #27
    3500 tl kiraya oturuyoruz. Şehir hastanesi diye millete hizmet için açılan hastanenin bulunduğu ilçede "millet" kiraya 2 yılda 2x 3x zamlar yaptı.