işte benim bahsettiğim güven konusuda bu aslında bağıştan vakıf çalışanlarına 1 kuruş geçmeyecek belirli bir büyümeden sonra devletten maaş alıp bu vakfı devlet denetiminde ama devlet idarecilerinin etmesini engellemek yoksa paraya göz dikenler gelip çöreklenir
Size kalan %30`luk kısmı da bağış olarak kullanabilirsiniz tabi.