• 22-06-2021, 15:36:50
    #37
    Leuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikir guzel ama bu turkiyede yapilmaz be kral
    malesef acı bir gerçek
  • 22-06-2021, 16:47:12
    #38
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3500 tl kiraya oturuyoruz. Şehir hastanesi diye millete hizmet için açılan hastanenin bulunduğu ilçede "millet" kiraya 2 yılda 2x 3x zamlar yaptı.
    Başakşehir tarafından bahsediyorsanız gelip gittiğim için bir ara öylesine bakmıştım kiralara hocam sonra hemen sekmeyi kapattım
  • 22-06-2021, 17:08:36
    #39
    Cihan_Tavli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başakşehir tarafından bahsediyorsanız gelip gittiğim için bir ara öylesine bakmıştım kiralara hocam sonra hemen sekmeyi kapattım
    Evet Başakşehir. Araplarla dolu olduğu için fiyatlar zaten yüksekken şehir hastanesiyle birlikte daha da uçtu. Ülkenin dört bir tarafı fırsatçı. Kanal İstanbul ile kendi aldıkları arsaları da fahiş fiyatlara satacaklar.
  • 22-06-2021, 17:31:35
    #40
    Bu iş Türkiye'de olmaz şeffaf olmazlar birileri o parayı yer. Kendi tanıdıklarına çıkarır evleri falan her şey döner.


    Bu arada evimiz bize ait , 5 tane'de kiracımız var İstanbuldaki en ucuz fiyatlı kira bizdedir. 140 M2 3+1 daire. Malum korona dönemi 2-3 senedir zam yapmadık zaten ucuzda oturuyorlardı. Bulunduğumuz bölgede kiralar en ucuz 2000-2500 TL arası iken eski oturanlar 1000 TL. geçende yeni kiracı geldi ona'da 1400 TL'den verdik. Yani yarı yarıya ucuz verdik. Gelen kendi evini alıp öyle çıkıyor. Bizimkiler hayır kurumu gibi.
    Birde insanlar azıcık düşünceli olsa daireden çıkarken arkalarında biri sürü sorun bırakıyorlar. Geçmiş senelerde bir komşumuza 1 sene bedava dairede oturtmuştuk kira almadık. Çıkarken ampulleri bile söküp götürmüş. Babama hep söylerim iyilik yine yap ama abartma diye.
  • 22-06-2021, 18:02:02
    #41
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu iş Türkiye'de olmaz şeffaf olmazlar birileri o parayı yer. Kendi tanıdıklarına çıkarır evleri falan her şey döner.


    Bu arada evimiz bize ait , 5 tane'de kiracımız var İstanbuldaki en ucuz fiyatlı kira bizdedir. 140 M2 3+1 daire. Malum korona dönemi 2-3 senedir zam yapmadık zaten ucuzda oturuyorlardı. Bulunduğumuz bölgede kiralar en ucuz 2000-2500 TL arası iken eski oturanlar 1000 TL. geçende yeni kiracı geldi ona'da 1400 TL'den verdik. Yani yarı yarıya ucuz verdik. Gelen kendi evini alıp öyle çıkıyor. Bizimkiler hayır kurumu gibi.
    Birde insanlar azıcık düşünceli olsa daireden çıkarken arkalarında biri sürü sorun bırakıyorlar. Geçmiş senelerde bir komşumuza 1 sene bedava dairede oturtmuştuk kira almadık. Çıkarken ampulleri bile söküp götürmüş. Babama hep söylerim iyilik yine yap ama abartma diye.
    keşke herkes bu şekilde iyilik yönünde davransa, evet malesef iyilik yapmanın bedeli oluyor insafsız insanlar ampulleri söküp götürüyor
  • 22-06-2021, 18:05:31
    #42
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize ait değil ama kira da ödemiyoruz.
    Aynı benim kiracı...
  • 22-06-2021, 18:05:50
    #43
    "Kira" der susarım.
  • 22-06-2021, 18:53:44
    #44
    kira
    bugün varız yarın yokuz
  • 22-06-2021, 19:06:40
    #45
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı benim kiracı...
    Sesli güldüm