Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok şükür bize ait, proje çok güzel benzerleri vardı hayata geçen, örneğin evlilik paketi adı altında evliler her ay düzenli olarak 5-10 tl atıyordu 1-2 ayda bir başvuran bekar gençlerin evlilik masraflarının bir kısmını karşılıyordu veya hine veriyordu. Tamamen hayır odaklıydı ama bu sistem hala var mı devam ediyor mu bilmiyorum. Bana da bir arkadaşım bahsetmişti.
biz vatandaşlar olarak bu tarz projeleri sürdürmemiz bir yerden sonra zorlaşıyor sanırım mutlaka devlet veya kurumların desteği olmalı keşke herkes bu işe ön ayak olup destek verse ülkede evsiz kalmaz