OzzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vakıf kurarsan bağışların %30`unu vakıf giderleri olarak yasal dayanak gösterek kullanabilir veya vakıf mevduatuna ekleyebilirsiniz, 1Tl`den 0.30TL, 100.000 TL`den 30.000TL güzel kar bırakır Abi, abla, kardeş, enişte, yenğe vs 7 kişi bir araya gelip önce dernek sonra vakıf kurarsınız. Sonra herbiriniz vakfın bir kademesinde çalışırsanız veya çalışır gösterirseniz, %30`luk kısmı güzelce kullanabilirsiz

Not: Zamanında x çalışanları derneği kuracak olmuştuk, o vesileyle bu bilgilere sahip oldum. Bugün işletiş aynı mı bilmiyorum belki yönetmelik değişmiştir ama kabaca sistem bu şekilde.
anlattığın sistem belki olması gerekendir ama iş ticarete dökülürse haramzade oluruz finalde ben kar olmadan bu sistemi düşünmüştüm %30 luk kar payı işi olursa kardeş kardeşi vurur bu memlekette