Tırnak batması ameliyati
14
●158
- 18-04-2021, 11:25:20Üyeliği durdurulduGeçmiş olsun bende sağ baş parmaktan olacağım devletin ameliyathaneleri kapaliymis covid dolayısıyla özelde olacağım yarın ama aşırı korkuyorum ilk defa bir ameliyat geciricem yani ufak birşey gibi geliyor aslında ama hiç tecrübe olmayınca acayip korku veriyor 😂 ameliyat sonrası nasıl geçti acaba ? Ve ne kadar sürüyor ortalama ameliyatteknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2021, 11:25:42Yıllar önce olmuştum bir şey hissetmiyorsunuz fakat ameliyattan sonra sargı bezinin yapışmamasına dikkat edilmeli. Doktorlar ile konuşun eğer sardıkları bez pansuman sırasında tırnağın alındığı yere yapışmış olursa inanılmaz acı yaşarsınız. Belki de ben o konuda şanssızdım.
- 18-04-2021, 11:27:56Üyeliği durdurulduHocam bunu ameliyat olarak düşünmeyin pek.nimubutik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15-20 dakikalık bir işlem.
Ameliyat sonrası için yanınızda terlik götürün. Bünyeyle alakalımı bilmiyorum ama ben hiç bir zorluk yaşamadım. İlk gün topuğa basarak yürüyorsunuz ağrıyacak sanıp
Sonrasında normal devam ediyor.
Korkmakta haklısınız bu arada
Tırnağın altına ilk yapılan iğne gerçekten ağrıtıyor
Sonrasında birşey yok.
- 18-04-2021, 11:33:15Üyeliği durdurulduAnladım ine sonrasın da sorun yok yani valla teşekkür ederim biraz da olsa içim rahatladı 😂teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir fikrim yok tekrar ediyor mu diye ama özelden özele değişiyor ben özel Vera hastanesin de olacağım 2000₺ istedi op.dr. mehmet Kuddusi Polat diye biri biraz Google baktım baya iyi yorumlari var Esra Erol bile çıkmış 😂 yani belki fiyat oyuzden böyle de olabilir bı fikrim yokebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-04-2021, 11:35:59Ameliyat mı

Ufak bir operasyon sadece. 3 defa tırnak çektirdim. Ilkinde yarısını, diğerlerinde tamamını aldılar.
Parmağın etrafından 3-4 yerden lokal uyuşturuyorlar, sonrası 10 dakika sürmüyor. Abartılacak bir operasyon değil kesinlikle.
Not. Bu arada son işlemi şahin nami diye bir doktor yapmıştı. Internetten bulmuştum zamanında ve o kalıcı çözüm sundu. Yıllardır sorunum yok artık. - 18-04-2021, 11:38:04Üyeliği durdurulduHayatımda sadece dikiş attırdım oda ufak 2-3 ilk defa böyle birşey geliyor başıma abartmak değil korku 😂Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonrasında normal devam ediyor.
Tırnağın altına ilk yapılan iğne gerçekten ağrıtıyor
Sonrasında birşey yok.
