• 18-04-2021, 11:20:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar yarın ameliyat olacağım daha önce tırnak batması ameliyatı olan varmı ? Uyutmadan yapıyorlar birde lokal anestezi ile
  • 18-04-2021, 11:22:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sağ ayağım için olmuştum.
    Sol ayağım için de sanıyorum bir kaç ay içerisinde olacağım.
    Tırnak altından vurulan bir iğne ile bölgeyi uyuşturuyorlar. Sonrasında zaten pek birşey hissetmiyorsunuz.
  • 18-04-2021, 11:25:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağ ayağım için olmuştum.
    Sol ayağım için de sanıyorum bir kaç ay içerisinde olacağım.
    Tırnak altından vurulan bir iğne ile bölgeyi uyuşturuyorlar. Sonrasında zaten pek birşey hissetmiyorsunuz.
    Geçmiş olsun bende sağ baş parmaktan olacağım devletin ameliyathaneleri kapaliymis covid dolayısıyla özelde olacağım yarın ama aşırı korkuyorum ilk defa bir ameliyat geciricem yani ufak birşey gibi geliyor aslında ama hiç tecrübe olmayınca acayip korku veriyor 😂 ameliyat sonrası nasıl geçti acaba ? Ve ne kadar sürüyor ortalama ameliyat
  • 18-04-2021, 11:25:42
    #4
    Yıllar önce olmuştum bir şey hissetmiyorsunuz fakat ameliyattan sonra sargı bezinin yapışmamasına dikkat edilmeli. Doktorlar ile konuşun eğer sardıkları bez pansuman sırasında tırnağın alındığı yere yapışmış olursa inanılmaz acı yaşarsınız. Belki de ben o konuda şanssızdım.
  • 18-04-2021, 11:27:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    nimubutik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun bende sağ baş parmaktan olacağım devletin ameliyathaneleri kapaliymis covid dolayısıyla özelde olacağım yarın ama aşırı korkuyorum ilk defa bir ameliyat geciricem yani ufak birşey gibi geliyor aslında ama hiç tecrübe olmayınca acayip korku veriyor 😂 ameliyat sonrası nasıl geçti acaba ? Ve ne kadar sürüyor ortalama ameliyat
    Hocam bunu ameliyat olarak düşünmeyin pek.
    15-20 dakikalık bir işlem.
    Ameliyat sonrası için yanınızda terlik götürün. Bünyeyle alakalımı bilmiyorum ama ben hiç bir zorluk yaşamadım. İlk gün topuğa basarak yürüyorsunuz ağrıyacak sanıp Sonrasında normal devam ediyor.

    Korkmakta haklısınız bu arada Tırnağın altına ilk yapılan iğne gerçekten ağrıtıyor Sonrasında birşey yok.
  • 18-04-2021, 11:28:35
    #6
    Özelde maliyeti ne kadar hocam?
    Bende de aynı sıkıntı var. Bir de ameliyat olduktan sonra aynı sorun tekrarlıyor mu acaba?
  • 18-04-2021, 11:33:15
    #7
    Üyeliği durduruldu
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunu ameliyat olarak düşünmeyin pek.
    15-20 dakikalık bir işlem.
    Ameliyat sonrası için yanınızda terlik götürün. Bünyeyle alakalımı bilmiyorum ama ben hiç bir zorluk yaşamadım. İlk gün topuğa basarak yürüyorsunuz ağrıyacak sanıp Sonrasında normal devam ediyor.

    Korkmakta haklısınız bu arada Tırnağın altına ilk yapılan iğne gerçekten ağrıtıyor Sonrasında birşey yok.
    Anladım ine sonrasın da sorun yok yani valla teşekkür ederim biraz da olsa içim rahatladı 😂
    ebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özelde maliyeti ne kadar hocam?
    Bende de aynı sıkıntı var. Bir de ameliyat olduktan sonra aynı sorun tekrarlıyor mu acaba?
    Hiç bir fikrim yok tekrar ediyor mu diye ama özelden özele değişiyor ben özel Vera hastanesin de olacağım 2000₺ istedi op.dr. mehmet Kuddusi Polat diye biri biraz Google baktım baya iyi yorumlari var Esra Erol bile çıkmış 😂 yani belki fiyat oyuzden böyle de olabilir bı fikrim yok
  • 18-04-2021, 11:35:59
    #8
    Ameliyat mı

    Ufak bir operasyon sadece. 3 defa tırnak çektirdim. Ilkinde yarısını, diğerlerinde tamamını aldılar.

    Parmağın etrafından 3-4 yerden lokal uyuşturuyorlar, sonrası 10 dakika sürmüyor. Abartılacak bir operasyon değil kesinlikle.

    Not. Bu arada son işlemi şahin nami diye bir doktor yapmıştı. Internetten bulmuştum zamanında ve o kalıcı çözüm sundu. Yıllardır sorunum yok artık.
  • 18-04-2021, 11:38:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ameliyat mı

    Ufak bir operasyon sadece. 3 defa tırnak çektirdim. Ilkinde yarısını, diğerlerinde tamamını aldılar.

    Parmağın etrafından 3-4 yerden lokal uyuşturuyorlar, sonrası 10 dakika sürmüyor. Abartılacak bir operasyon değil kesinlikle.
    Hayatımda sadece dikiş attırdım oda ufak 2-3 ilk defa böyle birşey geliyor başıma abartmak değil korku 😂