Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ameliyat mı

Ufak bir operasyon sadece. 3 defa tırnak çektirdim. Ilkinde yarısını, diğerlerinde tamamını aldılar.

Parmağın etrafından 3-4 yerden lokal uyuşturuyorlar, sonrası 10 dakika sürmüyor. Abartılacak bir operasyon değil kesinlikle.
Hayatımda sadece dikiş attırdım oda ufak 2-3 ilk defa böyle birşey geliyor başıma abartmak değil korku 😂