Ameliyat mı

Ufak bir operasyon sadece. 3 defa tırnak çektirdim. Ilkinde yarısını, diğerlerinde tamamını aldılar.

Parmağın etrafından 3-4 yerden lokal uyuşturuyorlar, sonrası 10 dakika sürmüyor. Abartılacak bir operasyon değil kesinlikle.

Not. Bu arada son işlemi şahin nami diye bir doktor yapmıştı. Internetten bulmuştum zamanında ve o kalıcı çözüm sundu. Yıllardır sorunum yok artık.