Geçmiş olsun bende sağ baş parmaktan olacağım devletin ameliyathaneleri kapaliymis covid dolayısıyla özelde olacağım yarın ama aşırı korkuyorum ilk defa bir ameliyat geciricem yani ufak birşey gibi geliyor aslında ama hiç tecrübe olmayınca acayip korku veriyor 😂 ameliyat sonrası nasıl geçti acaba ? Ve ne kadar sürüyor ortalama ameliyat
Hocam bunu ameliyat olarak düşünmeyin pek.
15-20 dakikalık bir işlem.
Ameliyat sonrası için yanınızda terlik götürün. Bünyeyle alakalımı bilmiyorum ama ben hiç bir zorluk yaşamadım. İlk gün topuğa basarak yürüyorsunuz ağrıyacak sanıp

Sonrasında normal devam ediyor.
Korkmakta haklısınız bu arada

Tırnağın altına ilk yapılan iğne gerçekten ağrıtıyor

Sonrasında birşey yok.