Sağ ayağım için olmuştum.
Sol ayağım için de sanıyorum bir kaç ay içerisinde olacağım.
Tırnak altından vurulan bir iğne ile bölgeyi uyuşturuyorlar. Sonrasında zaten pek birşey hissetmiyorsunuz.
Geçmiş olsun bende sağ baş parmaktan olacağım devletin ameliyathaneleri kapaliymis covid dolayısıyla özelde olacağım yarın ama aşırı korkuyorum ilk defa bir ameliyat geciricem yani ufak birşey gibi geliyor aslında ama hiç tecrübe olmayınca acayip korku veriyor 😂 ameliyat sonrası nasıl geçti acaba ? Ve ne kadar sürüyor ortalama ameliyat