• 18-04-2021, 11:39:05
    #10
    Devlette olmayın hiçbirşey anladıkları yok.
    Gittim tırnağı çektiler tam büyümeden bidaha battı.
    Özele gittim batan yeri kesip tırnak yatağını genişlettiler hiçbir acı da çekmedim. İğneye alışkın olduğum için onda da acı çekmedim yapılırken ama anestezi yapınca zaten bişe hissetmiyorsunuz
  • 18-04-2021, 11:41:00
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özelde maliyeti ne kadar hocam?
    Bende de aynı sıkıntı var. Bir de ameliyat olduktan sonra aynı sorun tekrarlıyor mu acaba?
    Tekrar etme olasılığı yok . En azından bana ypaılan işleme göre söyleyeyim.
    O kısımdan tekrar tırnak çıkmıyor çünkü. Ağacın kökünü sökmüş gibi tırnağı kazıyorlar batan bölgeden tırnak çıkmıyor sonrasında
  • 18-04-2021, 11:44:28
    #12
    Hocam sizi korkutmak gibi olmasın ama işlem 10 dakika sürüyor ancak iğne vurulurken hissedilen acı 10 yıla bedel şimdiden geçmiş olsun
  • 18-04-2021, 12:00:06
    #13
    Synox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizi korkutmak gibi olmasın ama işlem 10 dakika sürüyor ancak iğne vurulurken hissedilen acı 10 yıla bedel şimdiden geçmiş olsun
    Doğru ahahaha eski anılarım canlandı bir de ben çocuktum..
  • 18-04-2021, 12:00:07
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Synox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizi korkutmak gibi olmasın ama işlem 10 dakika sürüyor ancak iğne vurulurken hissedilen acı 10 yıla bedel şimdiden geçmiş olsun
    Yani kesilirken acı yok iğne vurulurken aciyo sadece öylemi
  • 18-04-2021, 13:22:09
    #15
    İğne acısı çok kötü ve tek iğne değil ben 7 iğne yemiştim 3den sonrasını hissetmedim zordu ama iyi ki yaptırdım