Devlette olmayın hiçbirşey anladıkları yok.
Gittim tırnağı çektiler tam büyümeden bidaha battı.
Özele gittim batan yeri kesip tırnak yatağını genişlettiler hiçbir acı da çekmedim. İğneye alışkın olduğum için onda da acı çekmedim yapılırken ama anestezi yapınca zaten bişe hissetmiyorsunuz
Tırnak batması ameliyati
14
●158
- 18-04-2021, 11:39:05
- 18-04-2021, 11:41:00Üyeliği durdurulduTekrar etme olasılığı yok . En azından bana ypaılan işleme göre söyleyeyim.ebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kısımdan tekrar tırnak çıkmıyor çünkü. Ağacın kökünü sökmüş gibi tırnağı kazıyorlar batan bölgeden tırnak çıkmıyor sonrasında
- 18-04-2021, 12:00:06Doğru ahahaha eski anılarım canlandı bir de ben çocuktum..Synox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2021, 12:00:07Üyeliği durdurulduYani kesilirken acı yok iğne vurulurken aciyo sadece öylemiSynox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2021, 13:22:09İğne acısı çok kötü ve tek iğne değil ben 7 iğne yemiştim 3den sonrasını hissetmedim zordu ama iyi ki yaptırdım
şimdiden geçmiş olsun