Devlette olmayın hiçbirşey anladıkları yok.
Gittim tırnağı çektiler tam büyümeden bidaha battı.
Özele gittim batan yeri kesip tırnak yatağını genişlettiler hiçbir acı da çekmedim. İğneye alışkın olduğum için onda da acı çekmedim yapılırken ama anestezi yapınca zaten bişe hissetmiyorsunuz