Hocam bunu ameliyat olarak düşünmeyin pek.
15-20 dakikalık bir işlem.
Ameliyat sonrası için yanınızda terlik götürün. Bünyeyle alakalımı bilmiyorum ama ben hiç bir zorluk yaşamadım. İlk gün topuğa basarak yürüyorsunuz ağrıyacak sanıp

Sonrasında normal devam ediyor.
Korkmakta haklısınız bu arada

Tırnağın altına ilk yapılan iğne gerçekten ağrıtıyor

Sonrasında birşey yok.
Anladım ine sonrasın da sorun yok yani valla teşekkür ederim biraz da olsa içim rahatladı 😂
Özelde maliyeti ne kadar hocam?
Bende de aynı sıkıntı var. Bir de ameliyat olduktan sonra aynı sorun tekrarlıyor mu acaba?
Hiç bir fikrim yok tekrar ediyor mu diye ama özelden özele değişiyor ben özel Vera hastanesin de olacağım 2000₺ istedi op.dr. mehmet Kuddusi Polat diye biri biraz Google baktım baya iyi yorumlari var Esra Erol bile çıkmış 😂 yani belki fiyat oyuzden böyle de olabilir bı fikrim yok