Yıllar önce olmuştum bir şey hissetmiyorsunuz fakat ameliyattan sonra sargı bezinin yapışmamasına dikkat edilmeli. Doktorlar ile konuşun eğer sardıkları bez pansuman sırasında tırnağın alındığı yere yapışmış olursa inanılmaz acı yaşarsınız. Belki de ben o konuda şanssızdım.