Sağ ayağım için olmuştum.
Sol ayağım için de sanıyorum bir kaç ay içerisinde olacağım.
Tırnak altından vurulan bir iğne ile bölgeyi uyuşturuyorlar. Sonrasında zaten pek birşey hissetmiyorsunuz.