Konu
Tırnak batması ameliyati
18-04-2021, 11:22:24
#2
teknoft
Üyeliği durduruldu
Sağ ayağım için olmuştum.
Sol ayağım için de sanıyorum bir kaç ay içerisinde olacağım.
Tırnak altından vurulan bir iğne ile bölgeyi uyuşturuyorlar. Sonrasında zaten pek birşey hissetmiyorsunuz.