sirdogukan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Askerlik ve Korona
47
●951
- 29-11-2020, 17:14:57bende yazılımcıyım aynı zamanda sağlık okudum umarım güzel keyifli geçer gidersem.uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2020, 17:16:05Arkadaşlar askeriyede çalışıyorum. Çarşı izni yok. Hastaneye gittiğinizde gelince 15 gün karantinaya alıyorlar. Şuan gitmek pek mantıklı değil. Normalde hafta sonu çarşı iznine çıkarsın, izne çıkar aileni görürsün ama şuan bunlar mümkün değil. Bende yaz sonu corona bitince askere gitmeyi düşünüyorum. Ayrıca şuan bozsan bile hemen alacaklarını sanmıyorum 3-4 ay sonrasına atar askerliği.
- 29-11-2020, 17:18:39normalde 2021 ocakda gözüküyordu benimki 2025 olmuş nasıl olduysa pandemiden dolayı bilerek mi uzattılar anlamadımemretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2020, 17:25:07Sanmıyorum bir yanlışın var diye düşünüyorum. E-Devletten askerik durum sorgulama sayfasına gir orada öğrenci isen bir tarih çıkıyor. Mezun olur ise 2 ay içinde askerik şubesine gitmen gerekiyor.ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen yeni mezun mu oldun? Öyle ise askerlik şubesine uğra 2 yıl ertelerler. - 29-11-2020, 17:28:22Askerliğin 18 aydan 15 aya indirilmesi 2003 yılıydı daha dün gibi hey gidi hey
O yıllardan beri her askere gidene bekleyin kısalacak, 3 ay daha düşecek, eninde sonunda 6 aya kadar düşürülecek dedim kimse inanmamıştı. 12 aya düştü daha düşmez diyenler sen haklıymışsın diyorlar şimdi
Fakat şu bir gerçek, 6 ay en dip noktadır daha dibi yok bunun. Üzülmeyeceğin miktarsa bedelli parası hiç gitme, ülkenin askerden çok daha fazla paraya ihtiyacı var, ödenmesi gereken hazine garantileri var, her asker ayrı bir masraf zaten
Savaş vs. bir durum olsa hepimiz en önde gidelim vatanın tek karış toprağını koruyalım ama şu an sağa dön sola dön harbiye marşı kalk sabah 5 gibi kes sakalı giy botu ayaklar yara olsun, ne kadar üstün varsa sürekli selam dur şafak say bitti gitti.
- 29-11-2020, 17:43:23Corona'nın ilk çıktığı zamanlarda askerdeydim. Çıkmama çok az kala terhisler uzatıldı. 37 gün fazladan askerlik yapan celptenim. Şans mı kader mi bilinmez

Soruna gelecek olursak ben çevremdeki herkese aynı şeyi söylüyorum tam gidilecek zaman. 2ay kala gelecekleri biz son 10 günümüzde görebildik covidden dolayı çocuklar gelememişti 3 aylarını yatarak geçirdiler ve bu dediğim acemide oluyor.
Vakalar artacak gibi duruyor ve kısıtlamalarda öyle gidersen eğer acemiden usta birliğine sevkin bile olmayabilir normalde acemide adamı zor yatırırlar bu süreçte paso yatarsın gibime geliyor.
Sosyal mesafeden dolayı, bir arada olmamaktan dolayı doğru düzgün iş yaptıramıyorlar çok korkuyorlar 1 kişide çıkması demek tüm bölüğe yayılması demek o yüzden iş yaptırmıyorlar yatarsın diyorum.
He sıkılır mısın ortamına bağlı Askerliğimiz uzatıldıgı için twitterdan sövenler video çekenler olmuştu belki hatırlarsınız o sebeple bizim telefonları bile topladılar. Telefonsuz hiç bir iş yapmadan öyle yada böyle geçti zaman gerek muhabbet gerek başka şeyler.
Bence tam gidilecek zaman he tabi unutma terhisler ertelenirse askerliğin uzayadabilir büyük bi kumar aslında
++ Bu arada eklemede yapayım. Biz 3 ay çarşıya çıkamadık şuandada çarşılar iptaldir büyük ihtimalle. - 29-11-2020, 18:01:10hocam şöyle ki, benim kaldığım ders var üniden onu ne zaman vercem bilmiyorum belkide okul uzamıştır ama benim bölüm 2 yıllık niye 5 yıl erteleme yapmışlar anlamadımemretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O yıllardan beri her askere gidene bekleyin kısalacak, 3 ay daha düşecek, eninde sonunda 6 aya kadar düşürülecek dedim kimse inanmamıştı. 12 aya düştü daha düşmez diyenler sen haklıymışsın diyorlar şimdi