Askerliğin 18 aydan 15 aya indirilmesi 2003 yılıydı daha dün gibi hey gidi hey

O yıllardan beri her askere gidene bekleyin kısalacak, 3 ay daha düşecek, eninde sonunda 6 aya kadar düşürülecek dedim kimse inanmamıştı. 12 aya düştü daha düşmez diyenler sen haklıymışsın diyorlar şimdi

Fakat şu bir gerçek, 6 ay en dip noktadır daha dibi yok bunun. Üzülmeyeceğin miktarsa bedelli parası hiç gitme, ülkenin askerden çok daha fazla paraya ihtiyacı var, ödenmesi gereken hazine garantileri var, her asker ayrı bir masraf zaten

Savaş vs. bir durum olsa hepimiz en önde gidelim vatanın tek karış toprağını koruyalım ama şu an sağa dön sola dön harbiye marşı kalk sabah 5 gibi kes sakalı giy botu ayaklar yara olsun, ne kadar üstün varsa sürekli selam dur şafak say bitti gitti.