Konu
Askerlik ve Korona
29-11-2020, 17:52:46
#26
Misafir
Hocam bende kaç aylardır dilekçeler mi yazmadım askeriyeyemi gitmedim her tarafa yazdım 4.aydan beri almıyorlar askere sürekli erteleniyor aksilik gibi korona olduk karantinadayız bu seferde ertelenirse 1.5 yılım neredeyse boşa gitmiş gibi olucak