• 29-11-2020, 17:06:54
    #10
    Gold üye
    Koronoda çarşısız ama aynı zamanda iştimasız askerlik yaptım bitirdim, gün içinde komutan görmediğim günler oldu tavsiye ederim.
  • 29-11-2020, 17:07:16
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bedelliye 40k para vereceğine git gel bence. 6 ay için 40k vermeye değmez tabi zenginsen o farklı tabi )
  • 29-11-2020, 17:07:30
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun kardeşim ...
  • 29-11-2020, 17:09:25
    #13
    uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koronoda çarşısız ama aynı zamanda iştimasız askerlik yaptım bitirdim, gün içinde komutan görmediğim günler oldu tavsiye ederim.
    zaten işin güzel tarafı burası ama sıkılır mıyım diye düşünüyorum ?
  • 29-11-2020, 17:09:53
    #14
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun kardeşim ...
    Vatan sağolsun hocam
  • 29-11-2020, 17:10:39
    #15
    3k maaş alsan 6 ayı bedelli yapmak için 13 ay çalışman gerek değer mi
    10-20k alıyorsan o ayri tabi ama
  • 29-11-2020, 17:11:43
    #16
    miraclemedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bedelliye 40k para vereceğine git gel bence. 6 ay için 40k vermeye değmez tabi zenginsen o farklı tabi )
    zengin değilim ama ömrümün 6 ayı denilince bir duruyorum
  • 29-11-2020, 17:11:56
    #17
    Gold üye
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten işin güzel tarafı burası ama sıkılır mıyım diye düşünüyorum ?
    Şans işi birazda zor geçme ihtimalide var, ben reklam/dijital baskı işleri yaptım çok rahattım kolay geçti.
  • 29-11-2020, 17:13:14
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vatan sağolsun hocam
    Aynen. Vatandan başkası teferruattır ...