Askerlik ve Korona
47
●951
- 29-11-2020, 17:07:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bedelliye 40k para vereceğine git gel bence. 6 ay için 40k vermeye değmez tabi zenginsen o farklı tabi
)
- 29-11-2020, 17:09:25zaten işin güzel tarafı burası ama sıkılır mıyım diye düşünüyorum ?uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2020, 17:10:393k maaş alsan 6 ayı bedelli yapmak için 13 ay çalışman gerek değer mi
10-20k alıyorsan o ayri tabi ama
- 29-11-2020, 17:11:43zengin değilim ama ömrümün 6 ayı denilince bir duruyorummiraclemedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2020, 17:11:56Şans işi birazda zor geçme ihtimalide var, ben reklam/dijital baskı işleri yaptım çok rahattım kolay geçti.ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2020, 17:13:14Üyeliği durdurulduAynen. Vatandan başkası teferruattır ...ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)