Konu
Askerlik ve Korona
29-11-2020, 17:11:56
#17
uckan
Gold üye
ysozmen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
zaten işin güzel tarafı burası ama sıkılır mıyım diye düşünüyorum ?
Şans işi birazda zor geçme ihtimalide var, ben reklam/dijital baskı işleri yaptım çok rahattım kolay geçti.