ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten işin güzel tarafı burası ama sıkılır mıyım diye düşünüyorum ?
Şans işi birazda zor geçme ihtimalide var, ben reklam/dijital baskı işleri yaptım çok rahattım kolay geçti.