• 29-11-2020, 16:57:41
    #1
    Arkadaşlar korona döneminde askerliğe gitmek ne kadar mantıklı olur? İşden ayrıldım hazır boştayken gidip gelsem mi ? İleride askerlik süresi kısalır mı çünkü 2025'e kadar ertelemem var. Yada çalışıp çabalayıp bedelli için para mı biriktirsem ?
  • 29-11-2020, 16:59:29
    #2
    Yap bitir gel kafan rahat olsun
  • 29-11-2020, 17:01:27
    #3
    kadrayzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yap bitir gel kafan rahat olsun
    6 ay boyunca ne yapacam orada diye düşünüyorum kaçasım var kaçabildiğim kadar
  • 29-11-2020, 17:01:39
    #4
    Aynı şeyi bende düşünüyorum 2021 sonuna kadar teciliyim takipteyim
  • 29-11-2020, 17:02:40
    #5
    6 Ay zaten daha ne kadar kısabilir ? Tam tersi uzatılması mümkün .
  • 29-11-2020, 17:05:14
    #6
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 Ay zaten daha ne kadar kısabilir ? Tam tersi uzatılması mümkün .
    2023 seçimlerinde sırf oy kazanmak için askerliği kısaltabilirler yada yeni kanunlar getirebilirler diye mantık yürüttüm. Zaten kimin askere ihtiyaacı var ki sihalarımız her şeyi halletmeye başladı. Savaşlar artık göklerde.
  • 29-11-2020, 17:05:36
    #7
    Valla ben corona var diye okulu dondurup askere gitmeyi bile düsündüm ailem izin vermedi yaş 22 oldu git bitir sen imkanın varken
  • 29-11-2020, 17:06:41
    #8
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben corona var diye okulu dondurup askere gitmeyi bile düsündüm ailem izin vermedi yaş 22 oldu git bitir sen imkanın varken
    benimde yaş 22 hocam. Sorması ayıp neden izin vermediler ?
  • 29-11-2020, 17:06:46
    #9
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2023 seçimlerinde sırf oy kazanmak için askerliği kısaltabilirler yada yeni kanunlar getirebilirler diye mantık yürüttüm. Zaten kimin askere ihtiyaacı var ki sihalarımız her şeyi halletmeye başladı. Savaşlar artık göklerde.
    Asker alımı artık profesyonel olarak zaten yapılıyor. O Yüzden minimum 6 ay maksimum orduda kalıyorsunuz zaten. Oy için bedelli fiyatı düşer yükselir , askerlik oynamaz.