Askerlik ve Korona
47
●951
- 29-11-2020, 17:01:276 ay boyunca ne yapacam orada diye düşünüyorum kaçasım var kaçabildiğim kadarkadrayzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2020, 17:05:142023 seçimlerinde sırf oy kazanmak için askerliği kısaltabilirler yada yeni kanunlar getirebilirler diye mantık yürüttüm. Zaten kimin askere ihtiyaacı var ki sihalarımız her şeyi halletmeye başladı. Savaşlar artık göklerde.nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2020, 17:06:41benimde yaş 22 hocam. Sorması ayıp neden izin vermediler ?senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2020, 17:06:46Asker alımı artık profesyonel olarak zaten yapılıyor. O Yüzden minimum 6 ay maksimum orduda kalıyorsunuz zaten. Oy için bedelli fiyatı düşer yükselir , askerlik oynamaz.ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle