Konu
Askerlik ve Korona
29-11-2020, 16:57:41
#1
ysozmen
Arkadaşlar korona döneminde askerliğe gitmek ne kadar mantıklı olur? İşden ayrıldım hazır boştayken gidip gelsem mi ? İleride askerlik süresi kısalır mı çünkü 2025'e kadar ertelemem var. Yada çalışıp çabalayıp bedelli için para mı biriktirsem ?