2023 seçimlerinde sırf oy kazanmak için askerliği kısaltabilirler yada yeni kanunlar getirebilirler diye mantık yürüttüm. Zaten kimin askere ihtiyaacı var ki sihalarımız her şeyi halletmeye başladı. Savaşlar artık göklerde.
Asker alımı artık profesyonel olarak zaten yapılıyor. O Yüzden minimum 6 ay maksimum orduda kalıyorsunuz zaten. Oy için bedelli fiyatı düşer yükselir , askerlik oynamaz.