Konu
Askerlik ve Korona
29-11-2020, 17:09:25
#13
ysozmen
uckan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Koronoda çarşısız ama aynı zamanda iştimasız askerlik yaptım bitirdim, gün içinde komutan görmediğim günler oldu tavsiye ederim.
zaten işin güzel tarafı burası ama sıkılır mıyım diye düşünüyorum ?