uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Koronoda çarşısız ama aynı zamanda iştimasız askerlik yaptım bitirdim, gün içinde komutan görmediğim günler oldu tavsiye ederim.
zaten işin güzel tarafı burası ama sıkılır mıyım diye düşünüyorum ?